Zanurz się w świecie siły i magi, Avillanie, krainie, gdzie wszystko jest możliwe
Nie jesteś zalogowany na forum.
Forum | Wątki | Posty | Ostatni post |
---|---|---|---|
1 Karty Postaci, czyli jak zacząćTu można się dowiedzieć co nieco o tym jak stworzyć KP oraz jest tu spis tych założonych przez graczy
|
2 | 9 | Spis ludności Avillanu 2015-10-26 17:45:01 przez Czarko |
2 UmiejętnościTutaj znajdują się wszystkie umiejętności dostępne dla postaci w grze
|
3 | 3 | Bonusy klasowe i rasowe 2015-07-14 13:44:57 przez Angel_kubixarius |
3 KlasyDowiesz się tu o możliwych do wyboru klasach postaci oraz ich ścieżkach rozwoju
|
6 | 6 | Droga rozwoju dla Łowcy 2015-06-14 16:27:26 przez Czarko |
Forum | Wątki | Posty | Ostatni post |
---|---|---|---|
1 AnathelŻyzna, wypełniona preriami kraina orków oraz krwawych elfów, jeden z dwóch kontynentów po orogenezie Verxinoskiej. Kontynent ten raczej znany zbytnio w rasach zamieszkujących Theredar i Kheran nie jest, ponieważ jest jednym z tych "nowszych" i "dzikich"
|
1 | 1 | Nomeria 2015-12-22 22:29:32 przez Angel_kubixarius |
2 Archipelag Mayia-KaiJest to spore zbiorowisko całkiem dużych wysp, które to są bogate w egzotyczną faunę i florę. Wyspy te zamieszkane są głównie przez Wyspiarzy i trolle jednak często w tutejszych portach i tawernach łatwo jest spotkać piratów. Wraz z dużą liczbą wysepek musiał wejść permanentny zakaz handlu "wyspiański ziołem" naukowo zwanym "wysepnicą halucynną". Jednak reszta ziół jest rozchwytywana przez avillańskich farmaceutów. Kolejną ciekawą sprawą jest tutejszy alkohol pędzony z egzotycznych warzyw i owoców, który jest drugim, po krasnoludzkim piwie, najbardziej kopiącym w dekiel. Ostatnim tutejszym kluczowym źródłem zarobku, nie będącym prostytucją, jest rybołówstwo i ogólna żegluga. Tutejsi są świetnymi łowca oraz tanio odsprzedają perły.
|
6 | 6 | Port Maros 2015-07-30 12:10:39 przez Czarko |
3 CelestiaŚwiat stworzony przez Hexie dla swoich aniołów i archaniołów. Piękne miejsce pełne światła oraz przestrzeni. Tu również trafiają wojownicy światłości oraz czyste dusze. Niekiedy wpadają tu demony na dostanie w zęby i wracają do Hellaru.
|
5 | 5 | Karczma "Eden" 2015-08-03 20:40:51 przez Angel_kubixarius |
4 Dżungla NexennarWielka i dzika puszcza, w której żyją elfy leśne, satyry leśne, driady, enty, drzewce a nawet można tu spotkać wilkołaka. Pod Drzewem Życia istnieje duża żyła magiczna napełniająca to miejsce swoją mocą. Tu żyje magiczna część fauny i flory a tym samym nie jest możliwa całkowita śmierć w tym miejscu. Dlaczego? Dlatego, że moc Drzewa życia i magicznej żyły sprawiają, iż dusza zamiast wzlecieć do Hellaru lub Celestii zmienia się w ognika. Ognik może przejść do kaplicy pod Drzewem Życia gdzie zostanie z powrotem wtłoczony w swoje ciało. Tu jednak pojawia się problem bo z racji tego, iż nie wiadomo czy ognik danej postaci jest płci tej samej co postać, gdyż ogniki, krótko mówiąc, nie maja rozróżnieni na płcie, tym samym przypadkiem można zostać wskrzeszonym w innym ciele bądź nawet innej płci.
|
6 | 65 | Drzewo Życia 2015-08-07 23:30:21 przez Czarko |
5 Góry GwieździsteSą to góry, które to należą do kontynentu Kheranu. Zamieszkują je krasnoludy wszelkiej maści. Są one niezwykle wysokie, zawsze i niemal całe pokryte śniegiem. Tylko stamtąd widać realnie dolną powłokę wymiaru Celestii.
|
5 | 1,240 | Gerren 2015-12-12 15:50:43 przez Ninja618 |
6 HellarPiekło z mitologi Avillanu. Świat demonów i wiecznej męki. Więzienie najpotężniejszej rasy pod względem wojennym. Tej, która rozpoczęła wojnę pradawnych ras. Jego Wrota otwierają się tylko jednego dnia w roku lecz demonolodzy już czyhają by pomóc demonom stworzyć stałą bramę między wymiarami.
|
7 | 253 | Świątynia potępionych. 2015-08-24 11:20:22 przez Ninja618 |
7 Pustynia Dar-InshalPustynia ta zamieszkania jest w większości przez wielką nację orków, małe społeczności Mauretów, spore miasto Redgarów i kilka karawana Beduinów. Jest to też jedna wielka ruina po pradawnych reptilianach, których dziećmi są jaszczuroludzie z bagien i argonianie zamieszkujący Kheran. Ciekawe jest to, iż nie ma tu jako tako spisanych praw co jest efektem dużej ilości władców tych ziem.
|
9 | 9 | Salad-Rim 2015-07-24 00:27:23 przez Angel_kubixarius |
8 Wymiar niespokojnych duszTypowe zaświaty. Tu trafiają ateiści, ludzie o nieco zanieczyszczonych duszach, często herosi wojenni oraz istoty nie wierzące a pochodzące od Tytanów. Jest mrocznym światem i nieprzyjemnym jednak w porównaniu z Hellarem to istny raj.
|
3 | 3 | Świątynia Niespokojnych Dusz 2015-08-25 20:03:33 przez Angel_kubixarius |
9 Wyżyny AsmodanWyżyny znajdujące się na północny-zachód na kontynencie Kheran. Mieszkają tam gobliny, gnomy oraz krasnoludy. Istnieje tam kilka wiosek, miast i parę warowni. Wszystko jest zamarznięte jak to na lodowym kontynencie.
|
6 | 6 | Mandares 2015-07-20 14:03:08 przez Czarko |
10 Ziemia WykluczonaZajmuje obszar wielkości sporego miasta oraz kilku wsi wokół. Dawno temu czarodzieje eksperymentowali z różnymi gatunkami potworów łapanych z okolicy. W wyniku błędu jeden z eksperymentów się nie powiódł. Na całym obszarze pola mocy są skrajnie niestabilne i zbliżenie się do takiego może skutkować natychmiastową śmiercią. Potwory bardzo szybko się mnożą i są o wiele silniejsze. Od trzech stron jest otoczona górami, tylko od zachodu jest wejście niemalże równe jak stół. Pas ziemi został zaorany a Zielona Straż co jakiś czas wynajmuje okolicznych chłopów aby je orali, jest to swoista granica między światem zewnętrznym a Ziemią Wykluczoną. Jest tam kilka wsi, w większości z nich znajdują się posterunki Zielonej Straży. Dalej na północ jest podgrodzie, nieliczne posterunki oraz mnóstwo potworów. W samym mieście oraz zamku nie ma ludzi. Nawet Straż rzadko się tam zapuszcza na sporadyczne czyszczenie tych miejsc z potworów. W czasach świetności miasto, zwane Retidorum, liczyło 15 000 mieszkańców, na zamku było ponad 1 500 zbrojnych i rycerstwa. Teraz są tam tylko duchy i upiory.
|
0 | 0 | Nigdy |
11 Ziemie Imperium SokołaZiemie zamieszkane głównie przez ludzi, należące do rzeczonego imperium, zajmują dużą część Teredaru.
|
12 | 1,146 | Falcongrad 2015-10-31 21:02:55 przez Czarko |
Forum | Wątki | Posty | Ostatni post |
---|---|---|---|
1 BestiariuszWszystko o potworach zamieszkujących kontynenty
|
1 | 14 | Potwory i zwierzęta 2015-07-06 15:18:55 przez Angel_kubixarius |
2 Polityka w AvillanieTu dowiecie się nieco o sytuacji politycznej każdego państwa Avillanu
|
0 | 0 | Nigdy |
3 Sala geografów i kartografówTu można zobaczyć mapę Avillanu
|
2 | 3 | Podział kontynentalny 2015-12-20 00:34:21 przez Angel_kubixarius |
4 Spis ras rozumnych AvillanuTu znajdziecie informację o dużej ilości ras, którymi możecie grać, pojawią też się istoty, które można znaleźć również w bestiariuszu
|
6 | 6 | Rozwinięcie rasy ludzkiej 2015-06-10 10:07:27 przez Angel_kubixarius |
Forum | Wątki | Posty | Ostatni post |
---|---|---|---|
1 Avillan od kuchniWszelkie nurtujące pytania o forum, grze, świecie Avillanu, administracji czy sprawach mechaniki związanych z moderatorami i Mistrzami Gry
|
0 | 0 | Nigdy |
2 OgłoszeniaWszelkie ważne informacje i ogłoszenia związane z samym forum lub grą
|
0 | 0 | Nigdy |
3 Reklamy współpracownikówTu znajdą się reklamy dobroczyńców Avillanu
|
0 | 0 | Nigdy |